tirsdag den 11. marts 2014

Vejledning

Jeg har lige været til vejledning hos min skole vejleder. Jeg fortalte hende for et par måneder siden at jeg solgte sex. Det er svært at der er så mange der lige nu kender til min hemmelighed.
Men hun blev glad for at jeg har fået så meget hjælp, og alt ser lovende ud. Hun er forstående overfor mit høje fravær og siger jeg ikke skal stresse omkring det. Det giver masser af ro.

 Men det et mærkeligt at skulle sidde sammen med min klasse, når jeg lige har snakket om mit dobbelt liv. Det kan give mig angst. Så nu tager jeg lige en smøg eller to, så jeg kan falde ned og være klar til at sidde sammen med andre. Men hold da op hvor har jeg søgt meget hjælp i det sidste halve år. Det gør mig stolt. Jeg prøver at tage mig af mig selv.jeg holder hovedet højt og går med kampgejst mod mine eksaminer. Jeg er student om 3,5 måned og det havde jeg aldrig troet jeg kunne fuldføre. Men det gør jeg! Det er så dejligt at jeg snart får ro på med skole.

Jeg tænker at jeg vil finde et deltidsarbejde når jeg er færdig. Men jeg stopper nok desværre ikke med at sælge sex. Det er svært for mig at skulle få 100 kr. i timen når jeg kan tjene 2000 kr. på en time.
 At sælge sex ødelægger dit syn på penge. Jeg skal virkelig sætte mig op til at knokle for pengene. Men det gør jeg jo også nu. Men jeg bliver nød til at have et job, så folk ikke stiller så mange spørgsmål. Jeg har ikke noget valg.

 Jeg har overvejet at starte på et bordel når jeg et færdig, så jeg kan lave mig en god opsparing til en lejlighed. Så når jeg skal studerer videre skal jeg ikke betale så meget i husleje. Men jeg ved ikke om jeg kan få mig selv til at arbejde på et bordel. 8 timer med uafbrudt sex. Puha... Men det et gode penge. Jeg kan nok tjene mellem 15000-20000 pr. vagt. Det er mange penge.... Årh hvor er jeg træt over hvor meget penge styrer mennesker.

 "Money on my mind, mind on my money" det beskriver meget godt mit syn på penge. Jeg må hellere smutte ind til timen.

 I må ha en dejlig dag!

4 kommentarer:

  1. Du skal se at komme på afvænning for dit hash-forbrug og se at stoppe med sexjobbet. Nu.

    /Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare det var så enkelt. Hele mit pengesyn er helt fuckt. Jeg tror der er rigtige mange ting der skal styr på, før jeg kan stoppe...

      Slet
  2. Hej Sofie,

    hvordan går det?
    Har tænkt noget på dig og din blog, omend jeg ikke kender dig.
    Fortællingerne gør virkelig indtryk.

    Hvordan fungerer det der kompetance-noget?
    Er det en hovedstadsting eller har alle i din situation i hele landet mulighed for hjælpen?
    Jeg håber meget du snart kommer så meget ud af det at du kan møde kærlighed og ægte sex. Ikke kynisk kunde-samvær.

    God søndag

    /Maria

    SvarSlet
  3. Hej Maria,
    tak for dine tanker...

    Jeg er ikke inde over kompetance centeret mere... Men det er i det fleste store danske byer. Jeg har fået en kontaktperson i et andet projekt, som er en fantastisk støtte for mig!

    Jeg har det bedre for tiden, end jeg har haft det i lang tid!!

    Ha en dejlig dag!

    SvarSlet