fredag den 7. marts 2014

Tanker

Nogle gange tænker jeg på hvad der ville ske hvis jeg bare offentliggøre min hemmelighed. Hvor mange af mine såkaldte venner vil stadig være mine venner? Hvor mange vil have forståelse og hvor mange vil tage afstand til mig? Det er svært at arbejde i en meget tabu belagt industri. Nogle dage væmmes jeg selv ved at være luder.. Andre dage rører det mig ikke. Det er meget forskelligt. Jeg tror det tit handler om hvilket ben jeg har fået ud af sengen... Jeg tænker også nogle gange over hvad min familie ville tænke. Vil de stadig elske mig? Jeg tror jeg vil fortælle min søster det, når jeg har været stoppet i noget tid. Jeg kan ikke sige det mens jeg stadig arbejder fordi jeg ved hvor meget bekymring jeg ligger over på hendes skulder. Men hold da op hvor har jeg opført mig urimligt overfor hende, fordi jeg har haft så meget vrede inden i mig jeg ikke har kunne sætte ord på. Også er det desværre gået udover min dejlige søster, der prøver at hjælpe mig. Så jeg prøver at gøre alt for at gøre det godt igen. Hun er den bedste i hele mit liv. Den jeg føler mig tryg ved. Den jeg føler mig accepterede af. Jeg ved hun vil accepterer og respekterer at jeg har solgt sex. Jeg tror hun vil blive ked af at jeg har gjort det mod mig selv og har fået så mange konsekvenser af det... Men det vigtigste er at hun vil elske mig lige så højt... Jeg ville bare ønske jeg kunne fortælle hende det nu. Det ville gøre det hele meget lettere. Men jeg kan ikke gøre det mod hende... Det er for mange tanker til hendes skulder... Puha, det er sku hårdt at holde en hemmelighed skjult fra det menneske man elsker mest. Men jeg ligger min tillid til at tiden vil være det meget nemmere. Når jeg bliver ældre og finder mere ro i mig selv, skal det hele nok gå. Det hele går... Måske ikke som jeg havde håbet, mens det går! Jeg ville meget gerne have mere fokus på hvorfor en ung pige vælger at sælge sex. Jo mere regeringen strammer su og kontanthjælpen, jo flere unge piger vil sælge deres sjæl for penge. Sådan ser jeg det. Sex arbejder = sjælløs arbejder. Du sætter dine behov, lyster og moraler til side for nogle fucking sedler?! Kolde, klamme kontanter. Jeg ville aldrig arbejde som luder hvis jeg havde penge. Hvis jeg havde respekt for min krop. Hvis jeg kunne sætte grænser for mig selv... Jeg tvivler på at jeg er en af de få studerende der sælger sex. Nej, jeg er bare den der råber højt. Vi er mange unge piger der sælger sex. Vi gør det for penge, selvom vi har brug for et kram af vores forældre. Kram og kærlighed fra en voksen der elsker en.... Ikke klap i røven og en pik i skrævet for en tyk sparegris. Puha... Men hvis I vil dele min blog på jeres sociale medier, vil det betyde alverdens for mig. Jeg håber i alle sammen får en fantastisk weekend :)

3 kommentarer:

  1. Er der mulighed for at møde dig og tale med dig?

    Kim

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kim,

      Hvorfor vil du mødes? Hilsen Sofie :-)

      Slet
  2. Fordi jeg har medlidenhed med dig, Sofie.

    Kim

    SvarSlet