lørdag den 8. marts 2014

Kolde Jylland

Jeg er virkelig psysisk udkørt. Jeg var fuld i går og kom lidt op og skændes med et familie medlem. Det resulterede i at jeg gik grædende i seng og kunne kun fokuserer på at jeg bare ville dø. Mine selvmordstanker har ellers været forsvundet i noget tid, og jeg vil virkelig ikke have dem igen! Det tager så meget af min energi. Jeg er så træt af at folk forventer så meget af en. Selvom man bare prøver at passe sig selv, sårer man folk på sin vej. Det gør mig så ked af det, når jeg prøver at gøre mit bedste for at passe mig selv og ikke hive folk med mig ned i mit deprimerende hul. Men alligevel skal jeg finde mig i skideballer om hvor dum og selvoptaget jeg er. Jeg kan ikke gøre alle tilfredse, jeg kan ingengang gøre mig selv tilfreds... Det er svært at accepter. Så lige nu er jeg fanget i Jylland og vil bare gerne hjem i min egen seng og sove resten af denne weekend væk. Men det kan jeg ikke. Jeg må blive her, gemt oppe på et værelse og bare være ked af det... Hold da op for en lorte weekend. Men jeg må prøve at få det bedste ud af det her. En joint og kaffe ville gøre underværker, måske skulle jeg gå på jagt efter det... Ha en dejlig weekend

9 kommentarer:

  1. Hej Sofie, man kan ikke gøre alle glade, der kommer altid til at være nogen du ikke kan gøre glad og det bliver man nødt til at acceptere. Hold fokus på hvordan du gør digselv glad, det har du nok mest brug for.
    Prøv at få det bedste ud af din weekend.

    -Laura

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det vil jeg huske... Men den endte heldigvis godt efter et par timer muggenhed.

      De bedste tanker
      Sofie

      Slet
  2. Ud at protestére!

    / Maria

    SvarSlet
  3. Sofie, du bliver nødt til at sige til dig selv at du har suttet pik og ladet dig kneppe for penge for sidste gang.
    Du går i stykker, bliver kynisk, taber kærligheden til dig selv ved det.

    Jeg har fulgt en del med i prostitutionsdebatten, kender til flere FB profiler, styret af prostituerede, kender til deres mere borgerlige hverv og kan se hvor kolde og kyniske de bliver.
    Ingen kvinde kan lade en mand kneppe sig bare fordi hans penge giver ham magt og stådreng.

    Jeg kender dig ikke. Vil gerne møde dig og tale med dig. Det sker måske ikke, men vil du ikke nok stoppe. Du ødelægger dit liv. Også dit underliv.

    Kærligst,
    Kim

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kim. Jeg ønsker ikke at mødes, men tak for din bekymring. Jeg ville ønske at jeg kunne stoppe, men det vil resulterer i en kæmpe gæld... Efter mind regninger betalt har jeg ca 400/500 kr til ALT på en måned. Jeg har et højt forbrug af Weed og fornøjelser som jeg aldrig ville kunne financierer på en su. Men jeg ønsker at stoppe, det gør jeg virkelig... De bedste tanker, Sofie

      Slet
  4. Må jeg spørge til din alder, Sofie?

    / Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er 18 år. Startede i slutningen af mine 16 år og har nu arbejdet over 1,5 år som sexsælger. Det er svært at accepter, at jeg allerede er "gammel" i faget når jeg kun er 18...

      Slet
  5. Jeg har virkeligt ondt af dig!!!!!

    Gid jeg kunne købe friheden til dig.

    Kærlig hilsen Kim

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ønsker ikke at folk skal have ondt af mig. Jeg ønsker at få forståelse og accept. Jeg håber at i for en indsigt i hvorfor jeg har gjort som jeg har og hvilke konsekvenser det har. Men jeg har ikke brug for folks medlidenhed - den kommer jeg ikke videre med. Men tak for din bekymring.
      God aften.

      De bedste hilsner
      Sofie

      Slet