søndag den 9. marts 2014

Forårs glæde

Mit humør er som en rutsjebane.. Jeg skal også snart tjekkes for bipolar, hvilket jeg er rimelig sikker på at jeg har. Det er meget udbredt i min familie, så om det er fordi jeg har arvet det eller presset mig for hårdt; er ikke til at vide. Men nok om det - det er forår og det smitter! Jeg har haft en dejlig solskins søndag med bål og brunch. Bedste kompi! Det er så dejligt at komme en weekend væk, hvor jeg ikke skal tænke på penge og kunde aftaler. Jeg tjekker aldrig min mail når jeg er udenbys. Der har jeg fri! Min krop bliver hurtig meget mere rolig og nemmere at være i. Jeg nyder de dage. Men det er svært for mig at skulle være ædru og lade tankerne strømme ind. Så jeg har været skæv og fuld det meste af weekenden, men jeg har hygget mig. Jeg håber ar jeg snart finder styrken til at stoppe helt med joints. Men jeg har skåret meget ned. Men jeg kan godt skære mere ned. Jeg skal bare finde viljen frem. Men det kan være at foråret gør mig så skør og glad i bolden at jeg ikke behøves at være skæv, format kunne holde mit eget selskab ud. Men vi mennesker at så gode til at sige til os selv hvad vi er så dårlig til. Så nu skal i høre hvad jeg er god til; jeg er blevet så god til at lytte til når min krop er sulten også spise. Jeg er blevet god til at sætte mine grænser overfor mig selv og kunderne. Det er jeg virkelig blevet god til. Det gør hele jobbet meget nemmere. Også er jeg god til at komme ovenpå igen. Vi kan alle ha dårlige dage, men de må ikke forfølge os og blive til en depression. Det er jeg vist kun godt til når solen er fremme. Om vinteren får jeg altid vinter depressioner, men 7/8/13 for jeg ikke får det næste vinter! Og en ting jeg er stolt af - jeg er pisse god i et køkken. Jeg kan lave mad der smelter i munden. Ja, måske er der meget jeg ikke kan eller kunne gøre bedre - men der er fandme også mange ting jeg kan! Vi skal huske at rose os selv. Der er så mange der tvivler på en - vi skal da ikke tvivle på os selv?! Nej, jeg kan hvad JEG vil! Og du kan lige hvad DU vil! God søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar