torsdag den 6. marts 2014

Taknemmelighed

Jeg har ikke "turde" at kigge på min blog i noget tid, fordi jeg ikke var klar til at læse hvor langt ude jeg var. Men efter jeg skrev mit indlæg i dag, så jeg hvor mange søde skulderklap I har skrevet til mig. Tusind tak! Det er meget rørende at få forståelse fra andre, når det er så hemmeligt.

I skal være mere end velkommen til at skrive spørgsmål, der findes ingen dumme. Jeg vil føle at jeg kan bidrage til andres forståelse og spørgsmålstegn til prostitution. Det vil give mig en følelse af at jeg ikke bare sælger sex for penge, men jeg kan give noget brugbart til andre.
Det hele giver lidt mere mening, når sex for penge ikke kun går op i at kunne dække sig mad og weed forbrug. Tak!

Jeg har en "work-day" i dag, så lige nu sidder jeg bare og venter. Jeg har haft to kunder indtil videre. Ventetiden er mærkelig.

Jeg er begyndt at skrive små digte om mine tanker og følelser. Jeg skrev tidligere et digt op ventetiden.

Jeg sidder og venter
Ventiden...
På penge og tunge hjerter
Ventetiden...
På grænseløse røvhuller
Ventetiden...
På det er overstået
Nu sidder jeg bare og venter

Jeg håber i alle får en fantastisk dag. Tak for et trængt self-boost!

4 kommentarer:

  1. Arbejder du hjemme fra? Altså fra din egen lejlighed?

    Jeg kunne ikke gøre det du gør, men jeg er nysgerrig på den meget fremmede verden.

    Bliver du nogensinde tilfredsstillet sexuelt af kunderne?

    / Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria.

      Jeg arbejder både privat i min egen lejlighed, jeg kører ud til andres lejligheder eller hotel. Men jeg foretrækker hjemme hos mig selv, fordi der føler jeg mig mest tryg.

      Jeg har før fået en orgasme af en kunde - men det er sjældent. Det er sjældent jeg kan nyde det og det er tit også vildt dårligt sex.

      De bedste tanker
      Sofie

      Slet
  2. Jeg synes simpelthen at det er så synd for dig.
    Jeg misunder dig virkelig god langsom afslappende sex med en mand du tænder på og elsker.
    Det er frygteligt at du skal ligge der og tage imod fremmede mænds pikke og penge. De tænker ikke på dig. Læser med meget meget stor sandsynlighed ikke denne blog. Og føler kun deres egne stive pikke, tænker ikke over at det de tror er din liderlighed er glidecreme. Føj nogle møghunde!!!
    Hvem hjælper dig?

    / Maria

    SvarSlet
  3. Hej Maria

    Ja sådan er det desværre.. De er nogle magtliderlige mænd der føler de kan købe sig til alt. Jeg får hjælp af kompentence centeret for prostitution og et ny startet projekt, hvor jeg har fået en slags mentor - der hjælper og støtter mig igennem et år... Så selvom det er et lorte job, er der heldigvis en masse skønne kvinder derude til at hjælpe.

    SvarSlet