lørdag den 2. november 2013

Min bedste veninde

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte.
Det var meningen at jeg skulle ha en sjov og festlig aften med min veninde Eva, men sjovskabet stoppet tidligt... Hun brød sammen... Alle de kæmpe byrder, jeg har lagt på hendes skulder, skulle ud... 
Jeg plejer altid at kunne drikke godt igennem og være festlig hele natten, men ikke i går.. Kl. 23 blev jeg  hentede af en taxa.
Jeg havde det dårligt både fysisk og psykisk. Jeg kunne godt mærke inden jeg tog ud - at jeg virkelig ikke havde lyst, til at være blandt folk... Jeg er bange for, jeg er begyndt at få socialangst.. 

Min veninde ville have svar: "Hvorfor stopper du ikke bare? Penge er ikke alt! Du ved penge ikke er alt!" Hun har ret - det ved jeg. "Jeg elsker dig jo forfanden, jeg er kun glad når du er glad. Jeg har intet familie, jeg har dig!" 
Det gjorde ondt.. Hun har kun mig.. Og jeg ødelægger mig selv, foran hende.. 
Hun græd så meget... Men jeg kunne ikke græde... Jeg kunne ikke få en tåre ud.. Jeg var tom for ord.. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... Skal jeg bare spise? Det gør mig jo ikke glad... Skal jeg bare lade hver med at spise? Det gør mig jo heller ikke glad... Hvad fanden skal jeg gøre..

Jeg ved ihvertfald, at jeg ikke skal drikke alkohol i lang tid.. Jeg kender slet ikke min egen grænse mere.. Det er uhyggeligt.. 

Jeg har en date med en fyr i dag.. Men jeg tror jeg bliver nød til at aflyse... Men hvad skal jeg sige? 
Hej, min veninde brød sammen igår fordi jeg er en luder og har anoreksi. Så jeg tænker det nok er bedst, lige at blive hjemme i dag... Vi ses.
Det kan jeg selvfølgelig ikke skrive... Nej, jeg bliver nød til at lyve igen... Det er jeg alligevel, blevet så god til.. Fuck....

Jeg skal virkelig tænke alt igennem i mit hoved... Jeg vil ikke miste min veninde... Og hun skal ikke miste mig.. Jeg elsker hende så højt... Hun er der altid for mig! Hun er seriøst den bedste i hele verden... 
Jeg bliver nød til at passe bedre på hende...

Klokken er halv 8 og det er lørdag... Jeg ligger her alene i min seng, deprimeret og ked af det... Holder den følelse mon aldrig op? Jeg burde gå i gang med at lave en joint, så jeg kan få alle de her lorte følelser på afstand...

Jeg håber at alle har en meget bedre dag.

2 kommentarer:

  1. Hej Sofie,

    Du bør ikke se det at spise som noget man vælger til og fra. Du bør spise når du er sulte, og du bør holde op når du er mæt. Du bliver nødt til at lære at lytte til din krop, hvis du vil have et normalt forhold til mad. At lytte til sin krop betyder ikke at man mister kontrol. Det betyder bare at man skal fokusere sin energi på andre områder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror at det med at kunne gøre maden til det største problem, skygger for de andre problemer.. Så at skulle tage de andre problemer op, er skræmmende og hårdt...

      Slet