fredag den 22. november 2013

Back On Track

Det er lang tid siden jeg har skrevet... Der er sket en masse....

For det første - har jeg taget på. 2 kilo tror jeg... juhuu?? Jeg føler mig stadig tyk... Men prøver at lade hver med at få maden til at styre mig. Jeg kan mærke at jeg påvirker mine veninder, med mine madvaner.., Så nu prøver jeg at skjule det bedre. Så de tror jeg har det bedre... Jeg tæller ikke alle mine kalorier mere - så det er et kæmpe fremskridt. Men jeg tænker stadig meget over min mad.

Ja, så jeg også ved at blive lidt vild med en fyr... Det er et kæmpe dilemma i forhold til mit dobbelt liv. Jeg er allerede nu nødsaget til at lyve ham lige op i ansigtet... Det er hårdt for samvittigheden. Vi er ikke eksklusive, men han tilfredsstiller mit sexbehov... Så selvom jeg ikke er ham utro ved at være luder, så føles det bare HELT forkert. Og han er slet ikke en fyr, der er god for mig. Men det er bare rart med noget ægte nærvær. Det er dejligt ikke kunne at bruge sex som en vare... Men der skal snart ske noget nyt, noget stort... Hvad det er - finder jeg nok ud af...

Jeg har en aftale med en kunde om 1,5 time.. Men min fyr er alt jeg kan tænke på... Fredag aften og jeg skal bare være luder... Hmmm, surt show. Men snart er der $$$$ in tha bank!!!

Jeg havde også et job med en nørd i onsdags... Det gik hurtigt. 30 minutter, 1500 kr også var jeg godt kørende. Men de penge der kommer hurtigt, går hurtigt.
Ud af de 1500 har jeg måske 300-400 tilbage og jeg ved ikke rigtig hvad pengene er gået på... Lidt weed og mad...

Jeg syntes tit man kan opdele sine kunder i to typer: "den gifte" og "den kikset"
Den gifte: Den gifte type er gift eller i et forhold, der for det meste fungere, men sex livet er begyndt at dø. Han er erfaren, selvsikker og for det mest med et okay udsende. Tit akademiker, direktører, forretningsmænd.
Den kikset: Den kikset type er nogle gange i et forhold men for det meste single. Han er tit tyk, grim, mærkelig og meget saksagelig. Han forstår sig ikke rigtig på sex, og prøver ihærdigt at tilfreds stille en og det resulterer gerne i en fake orgasme. Under den type kunde, vil jeg for meste planlægge min aftensmad, outfit til dagen efter, nye projekter og verdens store spørgsmål. Jeg kommer dog nogle gange til at glemme og stønne, men altså det er nok så kedeligt... gab. Langt fra favoritterne - men tit kan SuperSofis her, få dem til at eksploderer i en fart.
Der er også en masse andre typer og det er meget firkantet sagt - men det her er for det meste dem jeg møder.

Ja.... Nu skal jeg bare vente på at være luder... Åhhhhh... Sidder og høre musik. Nogle gange ønsker jeg at musikken bare sluger mig ind... Helt ind, hvor der ikke er flere bekymringer tilbage.

peace out sweethearts

Ingen kommentarer:

Send en kommentar