onsdag den 6. november 2013

Energy rich

Jeg har en skøøøøn dag, i dag... Jeg føler mig helt lettet, efter igår.. Min kollega veninde, Emma, sagde også at jeg virkede meget mere lettet og glad...
Jeg spiste endda et stort stykke kage og lidt slik i dag, jubiii...

Jeg fik ikke fuldført min udfordring i går, med at spise oreoes. Men så kan jeg gemme dem til en af de andre dage...

Da jeg cyklede hjem fra skole i dag, kunne jeg godt mærke, at jeg stadig er i underskud af energi. Men jeg syntes det går fremad... Jeg har ikke vejet mig i nogle dage... Og venter nok lidt med at veje mig... Tør ikke helt se om jeg taber mig eller tager på... Håber vel bare at holde min vægt.

Jeg har også fået mere energi til at gøre noget ekstra ud af mine lektier og skole... Min lærer virkede helt overrasket over hvor forberedt jeg var i dag... Og det sjove af det hele; det gav mig kun mere energi... I stedet for at jeg tænker; åhhh det er så hårdt, det tager så lang tid... Jamen så fik jeg faktisk bare en god følelse i kroppen og mere energi.. Win/win..

Jeg skal måske mødes med en ny kunde i dag, til en blow i hans bil... Men tror ikke det bliver til noget.. Har ikke lyst og vil hellere bruge den dejlige dag til bedre ting...

Jeg er ikke sulten, men håber jeg får lavet noget lækkert aftensmad... Lige nu står den på kaffe og joint - det er nu også en god blanding..

I må have en fantastisk aften. Masser af kærlighed herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar