tirsdag den 5. november 2013

Mål sætter

Sikke en lang og produktiv dag, jeg har kæmpet mig igennem..
Jeg startede morgen med skole, skole og atter skole. Derefter havde jeg en aftale med en kund (ham den gamle). Puha.... Det var slemt. Han var meget hårdere, end han plejede. Og jeg blev flere gang nød til at bede ham om at slappe lidt af... Det var som om han prøvede at lave kartoffelmos med mine kære bryster... Av. Vi havde aftalt en time. Men efter 20 minutter med Super-Sofi' her, kunne han ikke mere... Ja tak! Og han betalte goooodt.

Men i dag da jeg sad i skole og aftalte de sidste ting med ham over mail, følte jeg mig som den klammeste luder. Han skrev meget koldt og kort, og han fik mig virkelig til at føle mig så en genstand. Da jeg kom hen til ham, blev det kun værre. Da han var færdig, kiggede han på mig, kyssede mig på kinden og sagde nu måtte jeg godt gå. Men ikke på en sød måde... På en kold og kontant måde... Han snakkede til mig - præcis som han har ret til. Han snakkede til mig, som om jeg bare var en fucking vare - som jeg nu er... Men det er sjælendt jeg føler mig som en luder. Men det gjorde jeg i dag... Men da jeg fik røget en joint efter, forsvandt følelserne igen og jeg kunne bare slappe af...

Bagefter skulle jeg møde med en rådgiver, der arbejder med prostitueret kvinder. Hun fungere lidt som en psykolog.. Hun er faktisk meget bedre, end min rigtige psykolog, he he... Men vi snakkede, om alt det, der går mig på... Det er så rart at få sagt min følelser og tanker højt.
Jeg vil ikke snakke for meget med mine veninder der kender til min hemmelig, om min følelser - fordi jeg ikke vil have de skal bekymre sig... Jeg ved jeg er en stor, stor mundfuld. Og alligevel har jeg, mine veninder der altid er der for mig... Uden dem, havde jeg aldrig klaret denne store verden.
Men at snakke helt ærligt, til en kvinde, der ikke dømmer eller belære mig... Men bare lytter og prøver at finde gode løsninger... Det er skøøøønt... Jeg føler mig helt lettet.
Det er 2 gang jeg møder hende, og hun er en utrolig sej Qvinde.
Vi har sat os nogle mål for mig, som vi sammen skal prøve at få mig til at nå...

Mit mål;
Jeg vil gerne have en god eksamen, og tage et sabbat år - hvor jeg ikke sælger mig selv.
Delmål;
- Jeg vil gerne kunne velligeholde min vægt.
- Jeg vil gerne kunne holde mine egne tanker og selskab ud. (Uden at skulle ryge weed)

Yesss... Figther brillerne er på.. Det går forsat godt med at holde humøret højt og føler mig slet ikke så deprimeret mere... Åhhh.. Det er som om at jeg endelig kom ud af min tåge, jeg har siddet fast i, i månedsvis.. Det føles så fantastisk, dejligt.

Jeg har spist forholdsvis godt i dag... Jeg har stadig lang vej til at spise optimalt, men jeg er på vej... Og jeg har givet mig selv en lille aften udfordring... Jeg skal spise oreos med mælk... Uhmmmnommenom. Jeg har ikke lyst til dem nu, men jeg håber det kommer.

I må have en dejlig aften...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar