mandag den 4. november 2013

The Secret

Yessss... Jeg fik et lille gennembrud, i den ellers så grå lørdag. Jeg så dokomentaren "The Secret" - jeg har købt bogen for nogle år siden, men har aldrig fået læst den færdig.
Den gav mig en ny energi, til at kæmpe ekstra meget imod Ana. Jeg har spist godt, de sidste to dage.. Men når jeg mener godt, er det stadig ikke nok.. Jeg ved gætte på jeg har ligget et sted mellem 800-1200 kalorier på en dag.. Men det er bedre end de andre dage, hvor jeg spiser under 500 kalorier.. Små skridt, bliver til store skridt..

Jeg ligger nu alt energi i at finde styrken tilbage og putte kampuniformen på.. Jeg er træt af at være deprimeret. Jeg er træt af at være energiløs. Jeg er træt af at være konstant skæv. Og jeg er træt af at lyve overfor mig selv.
Men nok om hvad jeg er træt af... For nu vender jeg min tankegang, 180 grader..

Hvad er det jeg gerne vil?
Jeg vil gerne være glad og lykkelig. Jeg vil gerne finde mere ro i sindet. Jeg vil gerne være sober i hverdagene. Jeg vil gerne ha masser energi, så jeg kan dyrke sport. Jeg vil gerne elske min krop og mig selv. Jeg vil ha mere respekt for min egen krop. Men det jeg aller helst vil - nyde livet!

Da jeg kom hjem fra skole, valgte jeg at være god mod mig selv.. Jeg cleanede hele køkkenet og mit værelse, mens jeg sang og dansede til 90'ernes skønne disco..
Jeg føler mig stadig deprimeret og de negative tanker er ikke forsvundet. Men jeg har fået mere energi og fået mange flere posetive tanker..

Jeg har også de sidste to dage både spist pizza, bacon, is og chokolade... Jeg brød en grænse, og jeg nød det...

Ja, jeg kan kun anbefalde jer allesammen at se dokomentaren "The Secret". Det var den største øjenåbner jeg har fået i laaaaang tid..
Og nu er jeg klar til at holde humøret oppe og kæmpe... Fuck dig, Ana - jeg vil have kontrollen over min egen krop.

Jeg håber alle I andre, har en ligeså god dag! Og ellers håber jeg, at den bliver god ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar