lørdag den 2. november 2013

Jeg kan ikke følge med...

Jeg har ikke vejet mig siden tirsdag.. Nu har jeg vejet mig igen... Jeg har tabt 1,1 kg... på 4 dage.... Det rystede i hele min krop, da jeg skulle stille mig op på vægten... Jeg var bange for resultatet... 
Jeg er bange for det tager overhånd...

Jeg har måske et job senere eller imorgen... Også har jeg et på tirsdag...
Ventetiden er det værste... For mine følelser ændre sig hele tiden... Nogle gange kan jeg blive tændt lige op til et møde... Nogle gange har jeg bare lyst til at løbe skrigende væk.. Det er meget forskelligt. 

Jeg føler mig altid mere tryg, hvis jeg skal mødes med kunder jeg har mødt før.. Det er begge de job jeg har i kalenderen... Så ventetiden er ikke ligeså slem. 

Jeg tror jeg vil udfordre mig selv og spise en stor, lækker morgenmad... Wish me luck 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar