mandag den 9. december 2013

Long time no seen.

Det går noget tid i mellem hver indlæg... Det er fordi at det godt kan være utrolig hårdt, at skrive sine følelser og tanker ned på sort og hvid. Ikke kun fordi jeg er skrup forvirret - og føler i vind og vejr - men også fordi det bliver mere "sandt". Eller mere sandt bliver det jo heller ikke, men jeg skal være sand overfor mig selv... Og fuck, det er ikke altid lige sjovt....

Men jeg arbejder med mig selv... Jeg tager små skridt, som en skønne dag bliver stort.

Jeg går stadig til psykolog. Og hold da K, hvor er det bare super grænse overskidene. Men jeg rykker mig. Hun sætter tankerne i flyv og jeg rykker mig.

Jeg havde en kunde i dag.. Eller jeg havde faktisk to... Først tykke... En hurtig spiller og knep i 1 minut også eksploderede kanonen. Så hurtig i skole. Så hurtig hen til hotellet. Ham den gamle.. Det var min tredje gang jeg skulle møde ham. Han betaler godt. Det endte med at blive 22 minutter belønnet med 3.000 kroner.
Men han lagde mig ned. Jeg lå mellem de to senge. Han tog sin pik i min mund. Han pressede. Den lille pik gled nemt helt ned i halsen og op igen... Og så mange gang før fik jeg et surt opstød, men denne gang var det dog anderledes... I stedet for bare at synke det tilbage, røg der masservis af bræk ud på hans pik og ned på min nøgne krop.
Jeg var dækket af mit eget bræk mens jeg suttede hans pik færdig. Så kunne jeg gå ud og tørre det lortbrune bræk af min nøgne krop...
Komisk og tragisk: situationen hvor man bogstaveligt talt ikke ved om man skal grine eller græde...

2 kommentarer:

  1. Kære Sofie,

    Meget gribende læsning!

    Er det en fast kundeskare du har? Annoncerer du efter kunderne?
    Eller anbefaler de dig internt?
    Jeg ved dårligt hvordan denne verden fungerer.
    Håber du har tid og lyst til at svare mig.

    / Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!

      Jeg annoncerer på nettet for at få kunder. Nogle kommer igen og bliver til faste kunder. Og de kan også finde på at anbefale mig videre til deres venner og bekendte.¨
      Jeg kører det ikke som de fleste prostitueret i Danmark gør.
      De fleste piger er under en "bordelmutter" eller et bureau som callgirl. De har vagter med, som en kæmpe sikkerhed - som jeg fravælger. Men derimod betaler de mange penge for den sikkerhed og for at blive booket til jobs.

      Jeg tror en callgirl for helt standard ydelser betales 1600 kr i timen, men de får kun 900 udbetalt.

      Så det er mit valg og jeg syntes det fungere bedst for mig sådan.

      Håber det gav svar, du er velkommen til at spørge mere ind! :-)

      Venligst
      Sofie

      Slet